O nas

 

 

 

Kadra


Ewa Piekarz
(właściciel)
Mama rezolutnej Natalki oraz pogodnej i wiecznie uśmiechniętej Basi. Z wykształcenia: kulturoznawca (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie / Uniwersytet Pablo de Olavide w Sewilli / Uniwersytet w Maladze) oraz kadrowiec (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Ukończyła studia podyplomowe – wychowanie przedszkolne wraz z przygotowaniem pedagogicznym (Akademia IGNATIANUM). Prywatnie: zapalona organizatorka (wymiany międzynarodowe), fascynatka kultury i języka Hiszpanii, miłośniczka podróży, ale przede wszystkim jednak – uwielbia dzieci. Odnalazła swoje miejsce zakładając własne przedszkole, gdzie zaprosiła do współpracy zespół specjalistów i ludzi pasji, którzy przede wszystkim lubią pracę z dziećmi i czerpią z tego wiele radości. W Malowanym Koniku łączy swoje zainteresowania oraz umiejętności spełniając tym samym swoje marzenia.

Danuta Kwiatek
(dyrektor)
Ukończyła filologię polską Uniwersytetu Jagielońskiego o specjalności nauczycielskiej, studia podyplomowe – terapia zaburzeń w mówieniu, pisaniu i czytaniu, jest nauczycielem dyplomowanym z 25 letnim stażem.
W pracy z dziećmi kieruje się słowami Janusza Korczaka: “bez szczęśliwego, pogodnego dzieciństwa całe życie jest potem kalekie”.
Odpoczywa – spacerując po górach.



Marta
(nauczycielka)
Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym. Już jako dziecko wiedziała, że chce zostać nauczycielką. Interesuje się muzyką, modą oraz gotowaniem. Leniuchowanie nie jest dla niej – wolny czas spędza aktywnie, a wieczorami uwielbia czytać książki lub obejrzeć dobry film. Stara się ciągle rozwijać zawodowo i prywatnie. Lubi poznawać nowych ludzi, jest osobą pozytywnie patrzącą w przyszłość i otwartą na nowe wyzwania. Jeśli tylko może, stara się być pomocna innym. Ceni sobie u ludzi szczerość, otwartość i uśmiech.
16707592_1476582235698717_2582431876587406870_o

Zuza

(nauczycielka)

 

Kocha dzieci. Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku Nauki o rodzinie ze specjalizacją nauczycielską. Obecnie studentka studiów podyplomowych z Edukacji Przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Pracę z dziećmi rozpoczęła już jako nastolatka w drużynie harcerskiej. Później spełniała się jako “Najlepsza niania w mieście” (Lublinie). W końcu życiowe drogi zaprowadziły ją do Krakowa, gdzie kontynuuje swoją pracę z dziećmi – najbardziej wdzięczną pracę na świecie. Jej drugim zawodem i wielką pasją jest krawiectwo artystyczne i lalkarstwo.

 

 

 

 




Patrycja(nauczycielka)
Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym. Doświadczenie w pracy z dziećmi nabyła podczas praktyk w przedszkolach i szkołach. Opiekowała się także dziećmi jako niania, była wychowawcą na koloniach, gdzie zajmowała się najmłodszymi grupami. Uwielbia muzykę oraz taniec, czego dowodem jest ukończony pierwszy stopień szkoły muzycznej. Interesuje ją muzykoterapia oraz rytmika,dlatego swoje pasje stara się rozwijać, uczęszczając na różne kursy o tej tematyce. Od zawsze lubiła spędzać czas z małymi dziećmi i się nimi opiekować. Miła, cierpliwa, pomocna. Wolny czas lubi spędzać na świeżym powietrzu, słuchając muzyki bądź czytając dobrą książkę.
Aneta (nauczycielka) Absolwentka pedagogiki przedszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz pedagogiki resocjalizacyjnej na Akademii IGNATIANUM w Krakowie.Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przedszkolach na terenie Krakowa, praktykach zawodowych oraz będąc wolontariuszem w organizacjach pomagających rodzinom.Jest nauczycielem z pasją, co potwierdzają liczne dyplomy i certyfikaty ukończenia kursów. Pracuje w oparciu o najnowsze trendy w edukacji. Ważne miejsce w jej życiu odgrywa muzyka. Ukończyła pierwszy i drugi stopień szkoły muzycznej na wydziale wokalistyki.Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do ludzi i świata. Swoim optymizmem zaraża dzieci pokazując im, że nie ma rzeczy niemożliwych.W wolnych chwilach jeździ na wycieczki motocyklowe oraz spotyka się z przyjaciółmi. Lubi także obejrzeć dobry film.

 

 

 

 

p.Ula  

Absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej i pedagogiki szkolnej oraz pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pierwsze doświadczenia zdobyła jako wolontariuszka w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie, następnie przez opiekę indywidualną oraz pracę w przedszkolach. Swoje kwalifikacje podnosi biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach. Inspiruje dzieci do udziału w konkursach plastycznych, recytatorskich, konstrukcyjnych.  Prywatnie asekuruje na ściance wspinaczkowej, relaksuje się czytając książkę i spędzając czas na łonie natury.

 

 

 

 

 Natalia zdjęciep.Natalia
Natalia( nauczycielka)

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako nauczyciel wychowawca
w krakowskich przedszkolach, animator zabaw dziecięcych  podczas organizacji różnych imprez tematycznych dla dzieci, opiekując się dziećmi w różnym wieku oraz prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe  i warsztatowe dla przyszłych przedszkolaków i ich rodziców. Ciągle doskonali swoje umiejętności i podnosi kwalifikacje  uczestnicząc w różnego rodzaju kursach i szkoleniach dla nauczycieli przedszkolnych. Strzeże się szablonowości, miłośniczka twórczych zabaw oraz ciągłego odkrywania. Stara się tak kierować działaniami edukacyjnymi, aby wyzwalać u dzieci aktywność własną, bazując na ich pomysłowości. Uważa, że każde dziecko to mały twórca, trzeba tylko umieć go w dziecku dostrzec
i pielęgnować, czego nieustannie uczy się  w swojej pracy. Stara się ze spokojem, cierpliwością i uśmiechem na twarzy podchodzić do każdego dziecka, respektując jego możliwości i indywidualność. W słoneczne dni, które najbardziej lubi  jeździ rowerem lub na rolkach.

 

p.Weronika

 

 

 

 


p.Kasia
(logopeda)
Mgr pedagogiki, dyplomowany logopeda. Ukończone studia magisterskie w Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej IGNATIANUM w Krakowie z zakresu Pedagogiki Resocjalizacyjnej oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii. Pracowała jako wolontariusz w Samorządowym Ośrodku Psychologiczno-Pedagogicznym na terenie krakowskich przedszkoli. Stara się podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach szkoleniowych i konferencjach logopedycznych, śledząc fachową literaturę. Zawód logopedy to jej pasja. Z każdym dniem czeka na nowe wyzwania i z radością obserwuje postępy, które poczynają dzieci w trakcie ćwiczeń.
 

p.Karolina
(gimnastyka, fizjoterapeuta)

Absolwentka fizjoterapii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła również Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej w Studium Pedagogicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku, które nabyła będąc wolontariuszką w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w  Prokocimiu. Systematycznie dąży do podwyższania własnych kwalifikacji zawodowych dlatego aktywnie uczestniczy w kursach i szkoleniach specjalistycznych z zakresu fizjoterapii.Praca z dziećmi i młodzieżą pozwala jej połączyć pasje z umiejętnościami.Ponadto poprowadzi: zajęcia dla dzieci z wadami postawy, zajęcia dla dorosłych: Nordic Walking, Zdrowy Kręgosłup.

p.Edyta
(szachy)
Dyplomowany instruktor szachowy od 2007 roku z tytułem Mistrzyni Krajowej. Z wykształcenia polonista oraz historyk (Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie) ze specjalnością nauczycielską. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie Wiedzy o Społeczeństwie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski Juniorów w szachach oraz uczestniczka Mistrzostw Europy i Świata. Od dwóch lat prowadzi zajęcia szachowe z dziećmi wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Gra w szachy to jej pasja, z którą pragnie dzielić się z innymi.

Praca wychowawczo – dydaktyczna w Niepublicznym Przedszkolu o profilu artystyczno-językowym Malowany Konik przebiega w oparciu o rozporządzenia i programy zatwierdzone przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Są to:

  • podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych,
  • program wychowawczy przedszkola,
  • rozwijanie zdolności matematycznych metodą Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej,
  • praca Metodą Dobrego Startu Marty Bogdanowicz.

Uwzględniając wyżej wymienione programy i metody w codziennej pracy, nasi nauczyciele zapewnią dzieciom wszechstronny rozwój.

Plan pracy i kalendarz tradycji przedszkola uwzględniają specyfikę Malowanego Konika, którą jest nauka języków obcych i rozwój zainteresowań artystycznych.
Wybrane programy i zaplanowane działania pozwolą na kreatywne kształtowanie osobowości dziecka, realizację jego potrzeb, zainteresowań i uzdolnień.
Wszechstronnemu rozwojowi naszych Pociech służyć będzie cykl zajęć np. rytmika, zajęcia plastyczne, zajęcia ceramiczne, inne zajęcia twórcze oraz nauka języka angielskiego.

Program urozmaicony jest ponadto poprzez zajęcia związane z poznawaniem najciekawszych kulturowo krajów świata, organizację imprez i uroczystości przedszkolnych, wycieczek, spotkań z ludźmi różnych zawodów, rozwijanie zainteresowań otaczającym środowiskiem przyrodniczym i korzystanie z bogactwa oraz dorobku kulturalnego Krakowa.

Wizja przedszkola

Nasze przedszkole:

  • jest miejscem, gdzie dziecko czuje się bezpieczne i szczęśliwe,
  • stwarza przyjazną atmosferę oraz zapewnia optymalne warunki dla rozwoju osobowości dziecka,
  • kształtuje twórcze postawy, stosuje aktywne metody w rozwijaniu zdolności kreatywnego działania,
  • tworzy warunki do indywidualnego i wszechstronnego rozwoju dziecka,
  • uczy akceptacji, tolerancji, poszanowania siebie i innych,
  • wspiera działania wychowawcze i edukacyjne rodziców.

Misja przedszkola

To:

  • zapewnienie dzieciom opieki i bezpieczeństwa,
  • rozwijanie dziecięcej wyobraźni poprzez kontakt z różnymi środkami ekspresji twórczej: muzykę, taniec, dramę, plastykę,
  • kształtowanie wszechstronnych zdolności dzieci,
  • umożliwienie wyrównywania szans edukacyjnych przez fachową pomoc logopedy, psychologa, przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole,
  • podejmowanie bliskiej współpracy z rodzicami i z najbliższym środowiskiem dziecka, a przez to pogłębienie więzi emocjonalnej z bliskimi, wzmocnienie autorytetu rodziców,
  • kształtowanie wrażliwości dzieci na otaczające je środowisko naturalne, podnoszenie świadomości ekologicznej.




bottom